sobota, 24 czerwca 2017

FIT & FOTO Co u mnie słychać

Ostatnio wiele się u mnie działo. Najwięcej w moim brzuchu, gdyż mój zdrowy styl życia przeniósł się głównie do kuchni. Wszystko z powodu szybkiego tempa życia. Pracując od świtu do wieczora, na prawdę czułam się ekspertem w dziedzinie zdrowego jedzenia na wynos, kiedy chodziłam z przenośną lodówką, lunch boxem i torebką pełną bakalii. Sporo treningów tanecznych i finał, podczas którego moich 30 młodych tancerzy prezentowało densy na scenie. Densili świetnie, a ja za to marzyłam, aby poszaleć na treningu siłowym, poodpoczywać i upichcić coś z zdrowego w kuchni. Co jeszcze z tej wybuchowej mieszanki wynikło? Zapraszam Cię w szybką podróż przez mój miniony miesiąc!

http://positivefitlife.blogspot.com/2017/06/fit-foto-co-u-mnie-sychac.html